Page 4 of 12 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 116
  1. #31
    Administrator
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Ireland
    Posts
    4,976

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Quote Originally Posted by evelyniquez
    oolala! (L)

    evening all!
    Helloooo!!!

    All set for tomorrow?

  2. #32
    Senior Member Rick Valentine's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    England
    Posts
    1,747

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    this version much better than the orig

  3. #33
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    London, UK
    Posts
    26

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Quote Originally Posted by ImpactPlayaz
    Quote Originally Posted by evelyniquez
    oolala! (L)

    evening all!
    Helloooo!!!

    All set for tomorrow?
    hellfreakingYES!!!!!!!!!!!!!!! omgggg u've no idea how excited me n sheils are! hahahaha! expect a phone call in the middle of ze night! :lol:

    omg..it's only my 2nd post!

  4. #34
    Administrator
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Ireland
    Posts
    4,976

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Quote Originally Posted by evelyniquez
    Quote Originally Posted by ImpactPlayaz
    Quote Originally Posted by evelyniquez
    oolala! (L)

    evening all!
    Helloooo!!!

    All set for tomorrow?
    hellfreakingYES!!!!!!!!!!!!!!! omgggg u've no idea how excited me n sheils are! hahahaha! expect a phone call in the middle of ze night! :lol:

    omg..it's only my 2nd post!
    Promise me you'll do that. I'll be waiting.

    I'm sure your post count will increase here over the next while, everybody knows you anyway. :P

  5. #35
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    USA/NYC
    Posts
    2,599

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    guys!! Dont forget to vote for markus in the trance awards!!!

    he has an hour set on Sunday at http://www.tranceawards.com Supported by VONYC Sessions

  6. #36
    Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Katowice, Poland
    Posts
    63

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Hmm the vocals were strange
    Also too much reverb used

  7. #37
    Administrator
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Ireland
    Posts
    4,976

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Nice to hear the other remix of Vision for the first time today.

    As has been rumoured, coming out on Coldharbour soon.

  8. #38
    Senior Member Rick Valentine's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    England
    Posts
    1,747

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Dyor - Vision (Big Emotion Mix)

    Amazing tune !!!!!!!!!!!!!!!

  9. #39
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    USA/NYC
    Posts
    2,599

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Quote Originally Posted by Rick Valentine
    Dyor - Vision (Big Emotion Mix)

    Amazing tune !!!!!!!!!!!!!!!


    YES YES YES!!!! omg this song is my DRUG...i love it so much....crap...im never going to get anymore work done today- its official. HAHAHA BIG SURPRISE

  10. #40
    Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Katowice, Poland
    Posts
    63

    Re: Global DJ Broadcast (13-11-2008)

    Nice remix
    The set got back on a right track

Similar Threads

  1. Global DJ Broadcast (11-12-2008)
    By ImpactPlayaz in forum Global DJ Broadcast
    Replies: 124
    Last Post: 29-01-09, 11:33 PM
  2. Global DJ Broadcast: World Tour - Best of 2008 (25-12-2008)
    By ImpactPlayaz in forum Global DJ Broadcast
    Replies: 35
    Last Post: 31-12-08, 02:06 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •