Page 4 of 14 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 134
  1. #31
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    USA/NYC
    Posts
    2,599

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    Quote Originally Posted by ImpactPlayaz
    Quote Originally Posted by hellosam
    i didnt love that little move right there though
    But you love your Big Room Reconstructions! :P

    hahah...omg yes i do...I was on my way to NY with my friends this weekend listening to GDJB and I went a little crazy the whole car was laughing at me oh well..so i get a little excited, ok??!

  2. #32
    Administrator
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Ireland
    Posts
    4,969

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    Korona is growing on me soooooo much after every listen. Going to have to pick it up when the funds increase.

    Now Shana, with Can't Sleep, bleeeeeeeeehhhh. :P

  3. #33
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    London, UK
    Posts
    2,461

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    damn..more massive on the air than i thought.. :lol:

  4. #34
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    USA/NYC
    Posts
    2,599

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    Quote Originally Posted by ImpactPlayaz
    Quote Originally Posted by hellosam
    soooo soooo sooo excited!!! here we gooo!!

    HAPPY THURSDAY EVERYONE!!!
    How was last Friday for you Sam?
    Friday was INASNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Armin went crazy! I went crazy! hahah ... funny thing is we listened to markus before and after...so it was a COMPLETE weekend...hahs ..then Kyau & Albert and Ronski Speed was Sat...


    OMG>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> listen. I cant talk about the weekend while this is playing. HAHAHAH

  5. #35
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Czech Republic
    Posts
    6

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    massive track

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    England
    Posts
    597

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    not the best bootleg.
    Latest Mix:
    http://soundcloud.com/coopertown/jam...-closing-set-2
    Follow Me on Twitter: @cooper_town & @trance_history

  7. #37
    Administrator
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Ireland
    Posts
    4,969

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    Quote Originally Posted by defusion
    not the best bootleg.
    I think they use the vocal too much. My biggest issue with it are the two vocals clashing in the break, just doesn't sound great.

  8. #38
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    USA/NYC
    Posts
    2,599

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    Quote Originally Posted by ImpactPlayaz
    Quote Originally Posted by defusion
    not the best bootleg.
    I think they use the vocal too much. My biggest issue with it are the two vocals clashing in the break, just doesn't sound great.

    I think my downfall- well, not really, im lucky--I love BOTH song so much that I cant help but love it..HAHAH...im just happy to hear them both! (imho, though, niether needed to be mashed)

  9. #39
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    121

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    Fucking tune wright now!!!!!!!!!!!!!

  10. #40
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Ireland
    Posts
    869

    Re: Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (06-11-2008)

    9 Minutes, one of my fav tunes! The melody is mesmerising, and as for the beats..haha! Turn up that volume!


Similar Threads

  1. Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (04-08-2011)
    By ImpactPlayaz in forum Global DJ Broadcast
    Replies: 294
    Last Post: 08-08-11, 06:18 AM
  2. Global DJ Broadcast: World Tour - Budapest (05-08-2010)
    By ImpactPlayaz in forum Global DJ Broadcast
    Replies: 287
    Last Post: 02-09-10, 03:42 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •