PDA

View Full Version : Global DJ Broadcast: Ibiza Summer Sessions (16-09-2010)



ImpactPlayaz
16-09-10, 01:00 AM
Global DJ Broadcast September 16th 2010
Ibiza Summer Sessions
With Markus Schulz and tyDi

http://i9.photobucket.com/albums/a94/ImpactPlayaz/GDJB/GDJBIbizaSummerSessions.jpg (http://www.globaldjbroadcast.com)

Markus Schulz
01. Slam - Cacophony
02. Joni Ljungqvist - The World is Yours
03. The XX - Intro (Sander van Doorn Remix)
04. Tom Cloud Featuring Antonia Lucas - Silent Sun (DJ Observer & Daniel Heatcliff Remix)
05. Mike Saint-Jules - Crossing Planets (Basil O'Glue Remix)
06. Gerry Cueto - Green
07. Super8 & Tab Featuring Jan Burton - Empire (Lovetone Remix)
08. Tucandeo - Lockdown
09. Barnes & Heatcliff Featuring Ann Bailey - Safe and Sound (Dub Mix)
10. The Ting Tings - Hands (Michael Woods Remix)
11. D-Mad - At Night
12. Ashley Wallbridge Featuring Elleah - Walk on Water

tyDi
01. Cressida & Reminder - Lucid
02. Alex Bartlett - ID (tyDi Remix)
03. tyDi Featuring Tania Zygar - Half Light
04. tyDi Featuring Tania Zygar - Vanilla (Smart Apes Remix)
05. tyDi Featuring Audrey Gallagher - Calling

Back with Markus Schulz]
13. Mr. Pit - Shana (DNS Project Remix) [World Premiere | Coldharbour 100]
14. Markus Schulz - Rain (Phynn Remix) [Global Selection]
15. Ernesto vs. Bastian - Hyper Globe
16. Snatt & Vix vs. In Progress - Sunride (Ronski Speed Remix)
17. Armin van Buuren - Orbion

DoMarcikar
16-09-10, 06:36 AM
Wow. 11 hours to go. :( tyDi Guestmix sounds nice. Hope I'll hear "Calling". :)

Daydreamer
16-09-10, 06:56 AM
Not sure I can listen tonight... maybe the first hour. :)

ramballo
16-09-10, 01:04 PM
Hopefully I can be on the forums if not
Enjoy GDJB day everyone..

I wonder at Markus's first hour :shock: what he has for us....
Gimme some deep dark melodies FTW

amberella06
16-09-10, 01:07 PM
Wow. 11 hours to go. :( tyDi Guestmix sounds nice. Hope I'll hear "Calling". :)

I am absolutely in love with 'Calling'!

DoMarcikar
16-09-10, 04:02 PM
Yes, me too. Buut 2 hours to go. Waiting. Until that I'm learning a bit for tomorrow. :)

TigerClaw
16-09-10, 04:23 PM
Looking forward to it, I just got these Bose On-Ear Headphones and they sound awesome.

aakos
16-09-10, 04:44 PM
Cant wait for the show today 8-)

EddyAB
16-09-10, 04:50 PM
Will be here today.

aakos
16-09-10, 05:05 PM
55 mins to go! :D

gdjblaci
16-09-10, 05:21 PM
40 minutes and AIRIIIING!!!

Rick Valentine
16-09-10, 05:54 PM
Hello all... waiting

ImpactPlayaz
16-09-10, 05:59 PM
Evening guys. :)

aakos
16-09-10, 05:59 PM
hello everyone! :D

maria111
16-09-10, 06:00 PM
good evening everyone i am here as well :)

topereq
16-09-10, 06:00 PM
chooned in 8-)

hello :D

gdjblaci
16-09-10, 06:01 PM
tuned in, i always love the starting!!

Rick Valentine
16-09-10, 06:01 PM
Ohhhh nice start !!!!

michal dybek
16-09-10, 06:01 PM
Welcome. Tuned in.

gdjblaci
16-09-10, 06:01 PM
this is a monster !!

labielecki
16-09-10, 06:01 PM
Hey crazy people from all over the world. Vamos, vamos Markus!

Rick Valentine
16-09-10, 06:02 PM
Ahhh yes Slam he does some good tech !!!!

topereq
16-09-10, 06:02 PM
wicked start :D

bojanbt6
16-09-10, 06:03 PM
Hello to all...
What a start :D

EddyAB
16-09-10, 06:03 PM
Yeah very original start.

aakos
16-09-10, 06:03 PM
good evening everyone i am here as well :)

hey maria! ;)

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:03 PM
Ahhh yes Slam he does some good tech !!!!

Whole new EP from them is one for you to seek out. Right down your street. :)

aakos
16-09-10, 06:03 PM
Hey crazy people from all over the world. Vamos, vamos Markus!

LOL
hi mate! :P

Rob
16-09-10, 06:03 PM
hey peeps, also tuned in :mrgreen:

maria111
16-09-10, 06:04 PM
i love those deep intros :)

DoMarcikar
16-09-10, 06:06 PM
Back from learning. Nice start. Tuned in.

maria111
16-09-10, 06:06 PM
good evening everyone i am here as well :)

hey maria! ;)


its like we have a date or something we always meet over here in the same time in the same day too :P

Ricardod
16-09-10, 06:06 PM
Big track! 8-)

bojanbt6
16-09-10, 06:06 PM
Do I hear some violins ???
EDIT: New track by JPL, Yay!!!!!!!!!

Rob
16-09-10, 06:06 PM
decent start ;)

aakos
16-09-10, 06:07 PM
its like we have a date or something we always meet over here in the same time in the same day too :P

haha! :D thursday evening means we meet here ;)

topereq
16-09-10, 06:08 PM
so far so good 8-)

labielecki
16-09-10, 06:09 PM
good evening everyone i am here as well :)

hey maria! ;)


its like we have a date or something we always meet over here in the same time in the same day too :P
Can I join? Vamos, vamos!

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:09 PM
Nice start so far. :)

aakos
16-09-10, 06:10 PM
so far so good 8-)

we need 2h Schulz instead of the gm. :mrgreen:
evening! ;)

DoMarcikar
16-09-10, 06:10 PM
03. The XX - Intro (Sander van Doorn Remix)

What a track? :O Loved the movie. :)

Rick Valentine
16-09-10, 06:10 PM
Ahhh yes Slam he does some good tech !!!!

Whole new EP from them is one for you to seek out. Right down your street. :)

I was checking some of there stuff out last week not sure there was a new album though ill keep a look out.

Great start of the show !!!!

maria111
16-09-10, 06:10 PM
its like we have a date or something we always meet over here in the same time in the same day too :P

haha! :D thursday evening means we meet here ;)


i know honey so its more than just a date then :lol:

maria111
16-09-10, 06:11 PM
Can I join? Vamos, vamos!

sure but we need one more triple was never my thing :lol:

VAMOS VAMOS NADAL :mrgreen:

DoMarcikar
16-09-10, 06:11 PM
The new DJ Observer Remix. Soo nice. :)

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:12 PM
so far so good 8-)

we need 2h Schulz instead of the gm. :mrgreen:
evening! ;)

We have 2 hours of Markus next week to close out the Ibiza Summer Sessions season. :D

Rick Valentine
16-09-10, 06:12 PM
More amazing work from Sander van Doorn

topereq
16-09-10, 06:12 PM
so far so good 8-)

we need 2h Schulz instead of the gm. :mrgreen:
evening! ;)
helloo
we need 7 hours of Schulz ! :lol:

DoMarcikar
16-09-10, 06:13 PM
More amazing work from Sander van Doorn
True. :)

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:14 PM
This song is so good.

Actually the whole album by Tom Cloud is just dope.

Tom Cloud and Andrew Bennett keep making quality music and they seem to be kinda underrated

bojanbt6
16-09-10, 06:15 PM
Great remix :)

Rick Valentine
16-09-10, 06:15 PM
Such an amazing tune this great remix i played the dub version on my show !!!!

topereq
16-09-10, 06:15 PM
i would like to hear dub :D anyway , great track!

aakos
16-09-10, 06:16 PM
i know honey so its more than just a date then :lol:

not here please! :lol: :lol:
a real date gonna be at this weekend for me :mrgreen:

Wojtus
16-09-10, 06:16 PM
hi,hi:) Nice start.Svd is crazy

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:17 PM
i know honey so its more than just a date then :lol:

not here please! :lol: :lol:
a real date gonna be at this weekend for me :mrgreen:

Forum babies. :P

maria111
16-09-10, 06:17 PM
i know honey so its more than just a date then :lol:

not here please! :lol: :lol:
a real date gonna be at this weekend for me :mrgreen:


hahahaha i am teasing you ;) the others can understand the sense of humour :)

DoMarcikar
16-09-10, 06:17 PM
Can't stop danceing. :D

aakos
16-09-10, 06:17 PM
so far so good 8-)

we need 2h Schulz instead of the gm. :mrgreen:
evening! ;)

We have 2 hours of Markus next week to close out the Ibiza Summer Sessions season. :D

crap i thought this is the last ISS in 2010. :D
next week gonna be super! 8-)

topereq
16-09-10, 06:18 PM
this show is getting better every week ! amazing tracks !

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:21 PM
Can't wait to see Markus for Hallowfreakinween, the biggest halloween party in Colorado, USA!!

It's him and John O'Callaghan but I dont care for any of the other dj's lol

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:21 PM
Lovely track right here. Nice and moody. :)

Wojtus
16-09-10, 06:24 PM
nice,nice,nice. Great selection tracks,amazing mix :shock:

DoMarcikar
16-09-10, 06:24 PM
Ahh... Still danceing.

topereq
16-09-10, 06:27 PM
wow, what a track atm! :loveeee

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:27 PM
Old school piano melody. *swoons"

michal dybek
16-09-10, 06:28 PM
this tune on air is awesome. :D

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:28 PM
This kinda sounds like Armin

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:30 PM
I feel like mostly everybody in the Anjunabeats camp, except for A&B, is releasing fire jams nowadays.

tfan10
16-09-10, 06:31 PM
aakos, labielecki :ee: :mrgreen: hello

DoMarcikar
16-09-10, 06:31 PM
Enpire, empire... ;\

aakos
16-09-10, 06:33 PM
Pretty good 1st hour so far :P

DoMarcikar
16-09-10, 06:33 PM
Hmm... Sounds like Tucandeo...

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:34 PM
Hmm... Sounds like Tucandeo...

Their basslines can be spotted from miles away. :lol:

Coldharbour basslines. 8-)

Rick Valentine
16-09-10, 06:34 PM
Basssssssssssssssssssssssssssss... must only mean 1 thing well two things... Tucandeo !!!!

michal dybek
16-09-10, 06:34 PM
bassline time :D

topereq
16-09-10, 06:34 PM
choon incoming :mrgreen:

bojanbt6
16-09-10, 06:35 PM
Sounds like Tucandeo bassline :D

DoMarcikar
16-09-10, 06:35 PM
I'm crying. What a tune. :)

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:35 PM
This sounds massive.

DoMarcikar
16-09-10, 06:36 PM
AHHHH. Awesome part...

michal dybek
16-09-10, 06:36 PM
yes, it really sounds like sth from Tucando.

Rob
16-09-10, 06:37 PM
not feeling it today, to much off a worldtour addict i suppose :roll:

labielecki
16-09-10, 06:38 PM
What a track from those Irish guys! \o/

michal dybek
16-09-10, 06:38 PM
I knew it. Tucandeo rockzzzz!

aakos
16-09-10, 06:38 PM
Tucandeo \0/

Wojtus
16-09-10, 06:39 PM
plenty ideas of tracks by Tucandeo.Amazing guy

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:39 PM
Markus' assistant needs to pronounce Ibiza correctly lol

Kabra
16-09-10, 06:40 PM
Thanks a lot Tucandeo for resurrecting the Coldharbour sound.

DoMarcikar
16-09-10, 06:42 PM
Really great first hour. \o/

topereq
16-09-10, 06:42 PM
massive track :shock: :chairdance:

DoMarcikar
16-09-10, 06:43 PM
I goto the kitchen. Listening from the backgrounds. I'll come back. Bye guys.

bojanbt6
16-09-10, 06:43 PM
Sounds like Michael Wood's remix of Underworld's Always Loved A Film ....

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:44 PM
The man of the summer strikes on GDJB again. :)

tfan10
16-09-10, 06:45 PM
nintendo soundz :D

nido
16-09-10, 06:46 PM
great :clap :

aakos
16-09-10, 06:46 PM
crazy tune!!! :shock:

bojanbt6
16-09-10, 06:49 PM
choon incoming ....

topereq
16-09-10, 06:49 PM
wow :o

tfan10
16-09-10, 06:49 PM
if here is someone from America do you know if nocturnal festival los angeles from america will be live on sirius xm

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:49 PM
Nice one from D-Mad. :)

aakos
16-09-10, 06:50 PM
wow :o

what happened? :D

Rob
16-09-10, 06:51 PM
this really isnt my stuff today, last week's worldtour set was way to good, this is to slow :(

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:52 PM
this really isnt my stuff today, last week's worldtour set was way to good, this is to slow :(

If you stick around for the final half hour today, you will be rewarded. :)

nido
16-09-10, 06:52 PM
wow :o

what happened? :D

an eargasm probably :mrgreen:

maria111
16-09-10, 06:52 PM
quite amazed with new track from D-Mad :D

topereq
16-09-10, 06:53 PM
wow :o

what happened? :D

an eargasm probably :mrgreen:
lol , you got me ! :lol:

Rick Valentine
16-09-10, 06:53 PM
this really isnt my stuff today, last week's worldtour set was way to good, this is to slow :(

Too slow? damn wait n tune into ASOT or something :rolleyes:

Rob
16-09-10, 06:54 PM
this really isnt my stuff today, last week's worldtour set was way to good, this is to slow :(

If you stick around for the final half hour today, you will be rewarded. :)
no gym today so i will stick around, damn this track is so slowww :|

michal dybek
16-09-10, 06:54 PM
without vocal it sounds great. so positive.

ImpactPlayaz
16-09-10, 06:54 PM
You'd almost swear that Ashley is producing Gareth Emery's tunes after hearing this, or vice versa.

Rob
16-09-10, 06:54 PM
this really isnt my stuff today, last week's worldtour set was way to good, this is to slow :(

Too slow? damn wait n tune into ASOT or something :rolleyes:
you have any idea how much i dislike armin + asot? :mrgreen:

Denshin-Dimension
16-09-10, 06:55 PM
Wallbridge has been on fire the last couple of years.

This song is proof.

His sound is like a mixture of Emery and Prydz

Rick Valentine
16-09-10, 06:58 PM
this really isnt my stuff today, last week's worldtour set was way to good, this is to slow :(

Too slow? damn wait n tune into ASOT or something :rolleyes:
you have any idea how much i dislike armin + asot? :mrgreen:

Then hush this has been a great episode so far, its touched abit of the old school gdjb sounds today imo.... :)

topereq
16-09-10, 06:58 PM
tyDiiiiii :mrgreen:

aakos
16-09-10, 06:59 PM
an eargasm probably :mrgreen:

who knows? :lol:
off for a while, i'll back in the last 30mins 8-)

nido
16-09-10, 07:00 PM
an eargasm probably :mrgreen:

who knows? :lol:
off for a while, i'll back in the last 30mins 8-)
Busted

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:00 PM
So how many episodes of GDJB have passed already? Armin is at like almost 500 lol

Markus?

bojanbt6
16-09-10, 07:04 PM
Sounds like a new tyDi tune or remix ...

maria111
16-09-10, 07:04 PM
supriced with the intro but the normal sound from tydi is here now ;)

topereq
16-09-10, 07:05 PM
new tydi 8-) cool track

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:06 PM
you ppl are very talkative and friendly lol

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:06 PM
So how many episodes of GDJB have passed already? Armin is at like almost 500 lol

Markus?

Over 450 I think.

bojanbt6
16-09-10, 07:07 PM
I hope we will hear that new remix that he done for BT ...

topereq
16-09-10, 07:08 PM
I hope we will hear that new remix that he done for BT ...
lol , BT - no thanks ! 8-)

maria111
16-09-10, 07:08 PM
sick track Tydi played that in global soundsystem 35

http://www.youtube.com/watch?v=E1_S2cQPGcA

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:08 PM
Is markus gonna do something like Armin does? GDJB 500 party?

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:09 PM
BT is a genius... why would you NOT wanna hear stuff from him?

topereq
16-09-10, 07:11 PM
BT is a genius... why would you NOT wanna hear stuff from him?
his voice is terrible ;)

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:12 PM
Is markus gonna do something like Armin does? GDJB 500 party?

I doubt it. He's never used the numbering system for GDJB. It's always been the date rather than a number.

We have our Coldharbour Day every year though now. :)

james
16-09-10, 07:13 PM
This song is so much better than Vanilla.

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:14 PM
It doesnt matter... Musically, BT is on another level.

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:15 PM
I'm not feeling this guestmix at all. The sound just does nothing for me sadly.

Rick Valentine
16-09-10, 07:16 PM
I'm not feeling this guestmix at all. The sound just does nothing for me sadly.

Same it sounds abit messy imo

topereq
16-09-10, 07:17 PM
remix of vanilla :D lovely!

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:19 PM
Stepping out for 5 minutes.

Just to let you guys know, world premiere of the final track from Coldharbour 100 comes up in the final boss half hour. :)

maria111
16-09-10, 07:20 PM
i still prefer the original mix of vanilla

Gab
16-09-10, 07:20 PM
Hy guys



Just to let you guys know, world premiere of the final track from Coldharbour 100 comes up in the final boss half hour. :)


:) :)

bojanbt6
16-09-10, 07:21 PM
Great new remix of Vanilla ... :D

topereq
16-09-10, 07:21 PM
Stepping out for 5 minutes.

Just to let you guys know, world premiere of the final track from Coldharbour 100 comes up in the final boss half hour. :)
woooooow , great news! can't wait! :D

tfan10
16-09-10, 07:22 PM
yeah yeah calling :P

james
16-09-10, 07:23 PM
TOO MANY CONSECUTIVE VOCALS

What is this...ASOT?

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:24 PM
I like tyDi

I dont know about you guys lol

james
16-09-10, 07:26 PM
TyDi's great. This mini-mix isn't.

Rick Valentine
16-09-10, 07:26 PM
Its all about TyDi feat. Audrey Gallagher - Calling (Blake Jarrell Remix) :)

tfan10
16-09-10, 07:27 PM
could someone tell me info says: 6+ hour set from amnesia but the info earlier said 8 hour solo set later 7 if i'm right so 2 hours are gone??

topereq
16-09-10, 07:27 PM
i like her voice 8-)

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:27 PM
could someone tell me info says: 6+ hour set from amnesia but the info earlier said 8 hour solo set later 7 if i'm right so 2 hour are gone??

No, the set on Monday is the set in full. Amnesia never stays open for 7 hours.

MissZivile
16-09-10, 07:27 PM
agh!...missed almost all of it!!...will need to catch it on AH.FM...
At least the last half hour....

michal dybek
16-09-10, 07:28 PM
imo, poor gm.

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:28 PM
Markus will save the day with the final half hour, I have faith! :D

maria111
16-09-10, 07:28 PM
too much vocals LMAO at least its only 30 minutes guest

tfan10
16-09-10, 07:29 PM
vocals all the way :P

topereq
16-09-10, 07:30 PM
back to markuss

james
16-09-10, 07:30 PM
SHANA!

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:30 PM
Here it comes! :D

nido
16-09-10, 07:30 PM
welcome back Markus 8-)

tfan10
16-09-10, 07:31 PM
could someone tell me info says: 6+ hour set from amnesia but the info earlier said 8 hour solo set later 7 if i'm right so 2 hour are gone??

No, the set on Monday is the set in full. Amnesia never stays open for 7 hours.

ok thanks

james
16-09-10, 07:31 PM
Sounds better than the Duderstadt Remix!

OMG!

CHOON!

Rick Valentine
16-09-10, 07:32 PM
Nice remix :o

aakos
16-09-10, 07:32 PM
wow! :twisted:

michal dybek
16-09-10, 07:34 PM
Chooon!

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:34 PM
Turned out lovely. :)

topereq
16-09-10, 07:34 PM
coldharbour100FTW :o

maria111
16-09-10, 07:35 PM
the new remix sounds interesting but to be honest i still prefer the older version

james
16-09-10, 07:36 PM
DNS PROJECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massive right here...he might get my producer of the year vote!

bojanbt6
16-09-10, 07:36 PM
Massive remix :o

tfan10
16-09-10, 07:36 PM
uplifting :D

topereq
16-09-10, 07:36 PM
i want Future Cities ! :D

OMOGOMOGMOMG rain

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:37 PM
DNS PROJECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massive right here...he might get my producer of the year vote!

Nah, you have to give it to this guy's remix right now. ;)

MissZivile
16-09-10, 07:38 PM
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!..AAAAAA!... MY TRACK!!!...:) LOVE IT!!!
this version is absolutely awesome!!

aakos
16-09-10, 07:38 PM
hell yeah! track of the week! :twisted:

bojanbt6
16-09-10, 07:39 PM
Is it Phynn remix ????

Gab
16-09-10, 07:39 PM
http://kephost.hu/image-5993_4C925636.gif


ver nice remix 8-)

topereq
16-09-10, 07:40 PM
Phynn :OOO

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:40 PM
Take a bow Mr. Jager. :D

ed0ni
16-09-10, 07:40 PM
PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN PHYNN

mr remix guy of 2010 :)

james
16-09-10, 07:41 PM
Phynn was almost a lock to get my vote...but I ono...

Track 21 from Moscow and that Shana Remix...definitely digging DNS Project at the moment. :)

hellosam
16-09-10, 07:41 PM
OMGOMGOGMOMGOGMOMGOGMMGO!!!!!!!!!!!!!!!


MY SONNNNNNNNNNNNNNNNG!!!


MY MANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!


i die


ouch eeek AOMAOAMOM!O EBHDUO

yessssssssssssssssssssss

DoMarcikar
16-09-10, 07:41 PM
Back from the kitchen. Rain (Phynn remix). Voted for "Future Cities".

hellosam
16-09-10, 07:42 PM
oh nooo i cant take this!!

WHY DID WE WAIT UNTIL 12 minutes to the end??

trying to kill me? yeah i see whatever


IM DYING!!! now in 15 minutes armin will put me to sleep its like taking an upper and a downer at the same time my heart will not be able to taike thise!!!

james
16-09-10, 07:42 PM
Maybe if Markus takes my advice and gets DNS Project to remix 65.4Hz we can have a duel for producer of the year between him and Phynn? :)

tfan10
16-09-10, 07:43 PM
armin soon yeah yeah choon

topereq
16-09-10, 07:45 PM
ohshiiiiiiiiiit :shock: what a track!

hellosam
16-09-10, 07:45 PM
omg


this is some sort of sick clinical trial to see how long it takes for someone to spontaneously cumbust??


i see whats happening here

im screwed

bojanbt6
16-09-10, 07:45 PM
:o

tfan10
16-09-10, 07:46 PM
as for me my global selection can be only

mr. pit shana dns project remix

aakos
16-09-10, 07:46 PM
hey sam! :D ;)

james
16-09-10, 07:46 PM
What the fuck Markus...what's with all this domination in the last 30 minutes!?

YOU NEED TO SPREAD IT OUT MAN!!!!

tfan10
16-09-10, 07:47 PM
decent remix as for me his remixes for deadly nightshade and opera of nothern ocean were a way better don't feel this energy from previous remixes in this tune

topereq
16-09-10, 07:47 PM
Markus owns :o

modthispny
16-09-10, 07:48 PM
he's really kicked up the bpm this last 30 min.

i'm loving this set!

modthispny
16-09-10, 07:48 PM
What the fuck Markus...what's with all this domination in the last 30 minutes!?

YOU NEED TO SPREAD IT OUT MAN!!!!

seriously.

i think he can pretty much play this last 30 min live and it will blow the roof off.

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:49 PM
What the fuck Markus...what's with all this domination in the last 30 minutes!?

YOU NEED TO SPREAD IT OUT MAN!!!!

It's the final boss half hour!! :twisted: :lol:

maria111
16-09-10, 07:49 PM
daaamn what a tune :shock:

tfan10
16-09-10, 07:49 PM
uplifting again :D

yeah yeah yeah

hellosam
16-09-10, 07:49 PM
hey sam! :D ;)


HEYYYYYYYYYY!! happy trance thursday!!!! :) :) :) <3

aakos
16-09-10, 07:51 PM
masterpiece @ that ID! 8-)

hellosam
16-09-10, 07:51 PM
What the fuck Markus...what's with all this domination in the last 30 minutes!?

YOU NEED TO SPREAD IT OUT MAN!!!!

It's the final boss half hour!! :twisted: :lol:


i, personally, think its markus way of agreeing with me that we dont need no freaking guest mixes....markus can kill us all day long!!!!

save the guest mixes for club life and VONYC session they need it....

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:51 PM
One of my faves from the summer without doubt. Remixed brilliantly by Ronski. And out Monday on Coldharbour. :D

How you holding up Sam. :P

hellosam
16-09-10, 07:51 PM
RONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSKKKKKKKKK KIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

james
16-09-10, 07:52 PM
Final boss half hour huh?

I call it the "Make people regret they gotta go listen to someone not named Markus Schulz next" half hour

8-)

aakos
16-09-10, 07:52 PM
happy thursday for you too, sam! 8-)

hellosam
16-09-10, 07:52 PM
One of my faves from the summer without doubt. Remixed brilliantly by Ronski. And out Monday on Coldharbour. :D

How you holding up Sam. :P


omgomgogm Im in PHYSICAL PAIN!!


eeek oughchc

mm its good pain though


also...i was going to skip ronski next weekend ... UM F THAT CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tfan10
16-09-10, 07:52 PM
Snatt & Vix vs. In Progress - Sunride (Ronski Speed Remix)

copy of remix of another tune don't remember id

hellosam
16-09-10, 07:52 PM
^^ i was informed im a spoiled brat and need to be put in my place



yeah TRY ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

hellosam
16-09-10, 07:54 PM
Final boss half hour huh?

I call it the "Make people regret they gotta go listen to someone not named Markus Schulz next half hour"

8-)

yeah seriously....


like as if i dont bitch enough that i dont need a GM here....just pound me for 30 minutes afterwards so that im left here thinking "sooooo why did you even make it stop in the first place???"


ugh

james
16-09-10, 07:54 PM
Sunrise and Final Cloud are the two tunes of the summer in my opinion.

modthispny
16-09-10, 07:55 PM
orbion, best track from armins new album, mirage.

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:55 PM
We get two hours of Markus goodness to close out the Ibiza Summer Sessions last week. Feels like an eternity since the last 2 hour Markus GDJB studio set!

hellosam
16-09-10, 07:55 PM
ohhh no nooowowowwo


ARMIN


ogmogmgmogmgm i cant handle it when they play each other!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAHA

tfan10
16-09-10, 07:56 PM
Armin van Buuren - Orbion


8-)


chooon all the way

infectedSt0rm
16-09-10, 07:56 PM
right? lol

this set was massive!
my first post by the way. hello All!

james
16-09-10, 07:57 PM
I liked the GM system better when it was an hour/hour...now it feels like the half hour just interrupts the flow. :(

ImpactPlayaz
16-09-10, 07:57 PM
Best track of Mirage by miles for me. :)

james
16-09-10, 07:57 PM
This is Benno's best song under his Armin van Buuren alias. :)

Denshin-Dimension
16-09-10, 07:58 PM
I feel like Armin has no "in between" nowadays...

Either DOPE track or CRAPPY track.

This one is amazing but it sounds like it has Rank-1 in there again lol

hellosam
16-09-10, 07:58 PM
omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!



wth i cant handle this. no no no no non no no!


dont leave ugh boo pffft


fine maybe ill get some work done now

modthispny
16-09-10, 07:58 PM
We get two hours of Markus goodness to close out the Ibiza Summer Sessions last week. Feels like an eternity since the last 2 hour Markus GDJB studio set!

nice. i wonder if he's gonna blow it out from the beginning or build the set.

MissZivile
16-09-10, 07:58 PM
yeah, it is Armin, but the track is quite cool - IMO anyway.

tfan10
16-09-10, 07:58 PM
Armin van Buuren - Orbion


Global Selection winner for me

hellosam
16-09-10, 07:58 PM
This is Benno's best song under his Armin van Buuren alias. :)


oh goodness are you one that was bitching in t.nu as well??


just shhhhh...listen...dance...TTFO...make sure not to get too excited and pee yourself :)



<3

modthispny
16-09-10, 07:59 PM
This is Benno's best song under his Armin van Buuren alias. :)

LMAO.

in a mirage interview, armin was like benno doesn't just come over and work while i go watch tv. we sit and spend hours collaborating together.

hellosam
16-09-10, 07:59 PM
omg thank you so much markus that was fuN!!!


bye everyone miss you until next week!

topereq
16-09-10, 07:59 PM
This is Benno's best song under his Armin van Buuren alias. :)
:lol:

k, see you ppl on Monday ! 8-)

bye

tfan10
16-09-10, 07:59 PM
i don't take care what others are thinking about Armin but i'm sure a lot of people who critic armin they are on fire on his gigs

aakos
16-09-10, 08:00 PM
C ya next weel ppl 8-)

Denshin-Dimension
16-09-10, 08:01 PM
Funny I saw Rank-1 the other day at Rain in Vegas, at the Palms (actually just Piet) and at the end of the night, we took pics and I said to him "even though nobody recognizes it, half of 'Imagine' is on you guys"... and he goes "No, it's ok... Armin does a lot of it TOO"

lol

james
16-09-10, 08:01 PM
This is Benno's best song under his Armin van Buuren alias. :)

LMAO.

in a mirage interview, armin was like benno doesn't just come over and work while i go watch tv. we sit and spend hours collaborating together.

haha I know. If Armin didn't do any work, I'm sure Benno would want more credit. It's just fun to joke about, so many Armin whores out there who get all defensive. :P

michal dybek
16-09-10, 08:01 PM
thanks for listening. Cheers

hellosam
16-09-10, 08:04 PM
This is Benno's best song under his Armin van Buuren alias. :)

LMAO.

in a mirage interview, armin was like benno doesn't just come over and work while i go watch tv. we sit and spend hours collaborating together.

haha I know. If Armin didn't do any work, I'm sure Benno would want more credit. It's just fun to joke about, so many Armin whores out there who get all defensive. :P

HEY!!!!!!!!!!!!


you can call me a whore but not an ARMIN WHORE


pft ick ugh bleck


my BF is the armin whore. thank you very much. :)

maria111
16-09-10, 08:04 PM
i don't take care what others are thinking about Armin but i'm sure a lot of people who critic armin they are on fire on his gigs

We have democracy and we can say our opinions

ImpactPlayaz
16-09-10, 08:05 PM
We get two hours of Markus goodness to close out the Ibiza Summer Sessions last week. Feels like an eternity since the last 2 hour Markus GDJB studio set!

nice. i wonder if he's gonna blow it out from the beginning or build the set.

For what it's worth, I've suggested to him to do a review of the summer, with all the big tracks from this year's Ibiza Summer Sessions shows.

We'll see. :)

Hope you have a great weekend ,see you guys here on Monday for the Amnesia solo set broadcast. :)

james
16-09-10, 08:07 PM
Wasn't even talking about you!!

Talking about random Youtube people...you know the ones who are always like "Armin's the best ever" even if it is a song he didn't even have a hand in helping...like some random youtube video of a Sean Tyas track for instance...

It's fun pissing them off :P

james
16-09-10, 08:10 PM
i don't take care what others are thinking about Armin but i'm sure a lot of people who critic armin they are on fire on his gigs

We have democracy and we can say our opinions

Armin's shows can still be amazing...lately he's gotten a little too vocal happy for me though...I mean really too vocal happy...3 vocals in a row kills the vibe in my opinion. I don't know if I could even let Markus off the hook if he played 3+ vocals in a row on me!!

maria111
16-09-10, 08:20 PM
Armin's shows can still be amazing...lately he's gotten a little too vocal happy for me though...I mean really too vocal happy...3 vocals in a row kills the vibe in my opinion. I don't know if I could even let Markus off the hook if he played 3+ vocals in a row on me!!

thats the last before we destroy the entire topic! we have our opinion and we can say out loud since we have democracy some people like it some people dont like it BUT we can still say them out loud end of story

hellosam
16-09-10, 08:48 PM
Wasn't even talking about you!!

Talking about random Youtube people...you know the ones who are always like "Armin's the best ever" even if it is a song he didn't even have a hand in helping...like some random youtube video of a Sean Tyas track for instance...

It's fun pissing them off :P


im just joking around heheh!!

sheessshh ;)

Daydreamer
17-09-10, 08:31 PM
Couldn't listen yesterday... now relistening...

Really nice to see a DNS Project remix on Coldharbour 100 and the Phynn remix is Rain is amazing. I didn't like the original of Rain in the first place but Phynn has taken this track to a new level!
Also really nice to see Markus playing Orbion, the track should fit great in his sets. :)

james
17-09-10, 09:40 PM
Couldn't listen yesterday... now relistening...

Really nice to see a DNS Project remix on Coldharbour 100 and the Phynn remix is Rain is amazing. I didn't like the original of Rain in the first place but Phynn has taken this track to a new level!
Also really nice to see Markus playing Orbion, the track should fit great in his sets. :)

Sounds amazing imo!

BTW, I noticed your signature, and I thought we agreed the vocals from that song were:

"Everybody's gone, where am I?"

Daydreamer
17-09-10, 10:30 PM
Couldn't listen yesterday... now relistening...

Really nice to see a DNS Project remix on Coldharbour 100 and the Phynn remix is Rain is amazing. I didn't like the original of Rain in the first place but Phynn has taken this track to a new level!
Also really nice to see Markus playing Orbion, the track should fit great in his sets. :)

Sounds amazing imo!

BTW, I noticed your signature, and I thought we agreed the vocals from that song were:

"Everybody's gone, where am I?"I thought you only corrected me on "where am I?" lol :) Just relistened the track with earplugs and I'm really sure that I'm hearing "going" instead of "gone".

Maybe we should ask Darren. :P

DoMarcikar
18-09-10, 06:09 PM
Yes, Daydreamer, It was a really great set. I was danceing, as always. :D