PDA

View Full Version : Global DJ Broadcast (28-04-2011)



ImpactPlayaz
28-04-11, 02:30 PM
Global DJ Broadcast April 28th 2011
With Markus Schulz and Omnia

http://i9.photobucket.com/albums/a94/ImpactPlayaz/GDJB/gdjblogo2009v2.jpg (http://www.globaldjbroadcast.com)

Markus Schulz
01. Francisco Sambero - Don't Speak
02. Max Freegrant - Olya (Khomha Remix)
03. Timmy & Tommy Featuring Leila - Perfect Motion
04. Fafaq - The Step
05. DNS Project - Redeemer
06. Vegar - Viola
07. Aerofoil - 2am
08. Andy Arias - S.T.F.
09. Kyau & Albert - Kiksu (2011 Rework)
10. Leon Bolier - Capetown
11. Shato & Paul Rockseek - Wonderfooled (Duderstadt Remix)
12. Aaron Camz - Room to Breathe

Omnia
01. Sander van Doorn Featuring Carol Lee - Love is Darkness (Basto's Bigroom Baby)
02. Andy Moor vs. M.I.K.E. - Spirit's Pulse (Omnia Remix)
03. Markus Schulz Featuring Ana Criado - Surreal (Omnia Remix)
04. The Blizzard & Omnia - My Inner Island
05. Rex Mundi - Sandstone
06. Lange Featuring Sarah Howells - Fireworks (Club Mix)

Back with Markus Schulz
13. Markus Schulz & Jochen Miller - Rotunda
14. Space Rockerz - Jet Packin' (Phynn Remix)
15. Beat Service - Charged [Global Selection]
16. Markus Schulz Featuring Angelique Bergere - Lifted (Tenishia Remix)
17. Faithless - We Come 1 (Ali Wilson Tekelec Remix)


Markus Schulz - Do You Dream: The World Tour DVD Documentary | Coming May 2011
Click Here to Pre-Order at Armadamusicshop.com (https://www.armadamusicshop.com/#page=DetailPage;itemno=AC154863;cmd=sp_XCatalog;c achedMaxAge=120;pagenumber=1;pagesize=1)

http://i9.photobucket.com/albums/a94/ImpactPlayaz/MarkusForum/DYDDVDBanner.jpg (https://www.armadamusicshop.com/#page=DetailPage;itemno=AC154863;cmd=sp_XCatalog;c achedMaxAge=120;pagenumber=1;pagesize=1)

Daydreamer
28-04-11, 02:36 PM
Thursday!!!

curs3d
28-04-11, 03:41 PM
will be here as usual!

NeoGeo2k
28-04-11, 04:05 PM
Happy Thursday :mrgreen:

amberella06
28-04-11, 04:45 PM
HOORAY FOR THURSDAY!

Zythus
28-04-11, 04:51 PM
1 Hour till Broadcast? :)

caesarinho
28-04-11, 05:49 PM
Thursday is the day. I like Omnia's remix for Surreal so hope to hear it again. ;)

Hayley
28-04-11, 05:55 PM
I'm ready :D

Omnia looks about 15! LOL

topereq
28-04-11, 05:55 PM
hai ! :mrgreen:

Rick Valentine
28-04-11, 05:58 PM
Ready and waiting :D Hello all !!!!

topereq
28-04-11, 05:59 PM
here we go!

KryEd
28-04-11, 06:00 PM
tuned in :)

Rick Valentine
28-04-11, 06:00 PM
Wow nice first track !!!!

Zythus
28-04-11, 06:00 PM
Tuned in - lets go :D

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:00 PM
Evening guys. :)

SndL
28-04-11, 06:01 PM
hi peeps. I love those deep starts every week.I could listen to stuff like this all day.

topereq
28-04-11, 06:02 PM
liking this 1st track ! :mrgreen:

Zythus
28-04-11, 06:03 PM
Love the bass of this one. :mrgreen:

KryEd
28-04-11, 06:03 PM
Woohoo! Nice \O/ ;)

Rick Valentine
28-04-11, 06:03 PM
Max Freegrant - Olya (Khomha Remix)

MASSIVEEEEEEEEEEE

Cabanacat
28-04-11, 06:03 PM
Happy Thursday :). Tuned in and loving it :P

Rob
28-04-11, 06:05 PM
heey peeps 45 minutes tuned today :) does someone have the chatlink? :roll:

topereq
28-04-11, 06:05 PM
khohma :D new clhr hero \o/

CarlosSR
28-04-11, 06:05 PM
Happy Thursday peeps!

jdub889
28-04-11, 06:10 PM
digging this! timmy and tommy :D

jdub889
28-04-11, 06:11 PM
heey peeps 45 minutes tuned today :) does someone have the chatlink? :roll:

http://wbe02.mibbit.com/?forcePrompt=tr ... ixxnet.net (http://wbe02.mibbit.com/?forcePrompt=true&needSendButton=true&tabFontFamily=verdana,sans-serif&chatOutputShowTimes=true&channel=%23gdjb&server=irc.mixxnet.net)

ANDY
28-04-11, 06:11 PM
hi all ;)

nice tune \o/

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:12 PM
That Timmy & Tommy track was gorgeous. Think it's a cover of something though.

Rob
28-04-11, 06:13 PM
heey peeps 45 minutes tuned today :) does someone have the chatlink? :roll:

http://wbe02.mibbit.com/?forcePrompt=tr ... ixxnet.net (http://wbe02.mibbit.com/?forcePrompt=true&needSendButton=true&tabFontFamily=verdana,sans-serif&chatOutputShowTimes=true&channel=%23gdjb&server=irc.mixxnet.net)
thanks! :mrgreen:

Ricardod
28-04-11, 06:13 PM
Tuned! Dunno if I will be tuned all the show, we'll see that! :)

Rob
28-04-11, 06:14 PM
Tommorow is my birthday, so let's call this the pre-party :D

jdub889
28-04-11, 06:14 PM
That Timmy & Tommy track was gorgeous. Think it's a cover of something though.

wasn't it? wow.

topereq
28-04-11, 06:15 PM
Tommorow is my birthday, so let's call this the pre-party :D
HB ;-)
this one sounds like Divini :D

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:15 PM
Tommorow is my birthday, so let's call this the pre-party :D

Birthday and Queensday. I sense a messy time ahead for you. :P

But an early happy birthday wish to you bud. :D

Daydreamer
28-04-11, 06:16 PM
Just came home from school, tuned in via my iPod while having dinner right now. :)

Zythus
28-04-11, 06:16 PM
Redeemer? Goin to be nice one :)

Ricardod
28-04-11, 06:16 PM
Cool! New DNS Project!! :mrgreen: :mrgreen:

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:19 PM
He does it again. :)

Rick Valentine
28-04-11, 06:19 PM
Damn my phone started to go off when we was only in the first tune they should know i dont pick up on Thursdays at this time !!!!

Rob
28-04-11, 06:23 PM
Tommorow is my birthday, so let's call this the pre-party :D

Birthday and Queensday. I sense a messy time ahead for you. :P

But an early happy birthday wish to you bud. :D
yeah, always nice to have a free day the after your birthday every year! but am not gonna see armin in amsterdam, way to crowded there, and not an armin fan 8-)
thanks everyone for the advance birthday wishes ;)

Ricardod
28-04-11, 06:26 PM
Tommorow is my birthday, so let's call this the pre-party :D

Birthday and Queensday. I sense a messy time ahead for you. :P

But an early happy birthday wish to you bud. :D
yeah, always nice to have a free day the after your birthday every year! but am not gonna see armin in amsterdam, way to crowded there, and not an armin fan 8-)
thanks everyone for the advance birthday wishes ;)
Hehe, waaaaay overcrowded yea xD Happy enough he also plays in leiden, so will go there. :P And amsterdam he's going to play really commercial, and that sucks xD

jdub889
28-04-11, 06:26 PM
this track has a nice svd-sounding bassline to it :)

Rob
28-04-11, 06:27 PM
@ Ricardo, Armin=Commercial all the time ;)

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:28 PM
Queensday was cool last year, even though Markus only had 20 minutes to do his thing! :P

Videostream was a fun watch.

topereq
28-04-11, 06:28 PM
what is this :shock: maaaaaaaaaaaaaaaasiiiiiiiveeeeee

Ricardod
28-04-11, 06:29 PM
@ Ricardo, Armin=Commercial all the time ;)
Haha, well then I call it ubercommercial xD But almost everyone is commercial all the time, compared with markus :P

KryEd
28-04-11, 06:30 PM
Aerofoil - 2am :o :shock:

Ricardod
28-04-11, 06:30 PM
New Aerofoil :o :shock:
Another one! :D Man, kerosene is still kicking my ass and the next one is already here! 8-)

topereq
28-04-11, 06:31 PM
Aerofoil - 2am :o :shock:
this man is incredible ! :shock:

Rob
28-04-11, 06:31 PM
Queensday was cool last year, even though Markus only had 20 minutes to do his thing! :P

Videostream was a fun watch.
they treated him like shit, gets kicked off the stage while in the middle off the new world, but it looked great i have to admit, but way too crowded for me! like 100 000+ crowd :D

Rick Valentine
28-04-11, 06:31 PM
Aerofoil is kicking ass at the moment !!!!

KryEd
28-04-11, 06:32 PM
New Aerofoil :o :shock:
Another one! :D Man, kerosene is still kicking my ass and the next one is already here! 8-)

Yep

hm Aerofoil & Markus Schulz?! track would be good ;)

Rob
28-04-11, 06:32 PM
@ Ricardo, Armin=Commercial all the time ;)
Haha, well then I call it ubercommercial xD But almost everyone is commercial all the time, compared with markus :P
yeah he will probably play in and out of love crap and other stupid vocals like never say never etc :roll:

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:32 PM
Queensday was cool last year, even though Markus only had 20 minutes to do his thing! :P

Videostream was a fun watch.
they treated him like shit, gets kicked off the stage while in the middle off the new world, but it looked great i have to admit, but way too crowded for me! like 100 000+ crowd :D

Yeah deffinitely good to have on your list of achievements for sure.

Can't remember 100% but I think Elles de Graaf grabbed my atention for other reasons that day! :lol:

jdub889
28-04-11, 06:32 PM
not my favorite aerofoil tune, sorry guy :( but hard to live up to massive tunes like vortex and kerosene!

DoMarcikar
28-04-11, 06:32 PM
Hey guys. Just tuned in now. Had to do homework.

Ricardod
28-04-11, 06:34 PM
@ Ricardo, Armin=Commercial all the time ;)
Haha, well then I call it ubercommercial xD But almost everyone is commercial all the time, compared with markus :P
yeah he will probably play in and out of love crap and other stupid vocals like never say never etc :roll:
Hehe you get me! :D All my friends wanna do Amsterdam, while the line-up sucks, armin will suck and Leiden has also Jochen Miller. 1+1 = 2, so Leiden + Jochen = 2 xD

Rick Valentine
28-04-11, 06:34 PM
Ooohhh this sounds nice n dark now !!!!

Rob
28-04-11, 06:35 PM
Queensday was cool last year, even though Markus only had 20 minutes to do his thing! :P

Videostream was a fun watch.
they treated him like shit, gets kicked off the stage while in the middle off the new world, but it looked great i have to admit, but way too crowded for me! like 100 000+ crowd :D

Yeah deffinitely good to have on your list of achievements for sure.

Can't remember 100% but I think Elles de Graaf grabbed my atention for other reasons that day! :lol:
ROFL after that he kicked ass in Dortmund (Mayday) :D with interstate of lightning :lol:

jonnyboy676
28-04-11, 06:36 PM
Great Show tonight. So much new stuff and new sounding too :)

topereq
28-04-11, 06:37 PM
08. Andy Arias - S.T.F.

wow ! awesome !

Rob
28-04-11, 06:38 PM
@Ricardo
Jochen sets are quite bad i have to say, but hopefully you like it anyway i have been to leiden when markus played there on queensday 2 or 3 years ago, that was awesome, but i dont feel the need to go there for just armin free gig(ok peeps call me spoiled i dont care!)

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:38 PM
Yeah deffinitely good to have on your list of achievements for sure.

Can't remember 100% but I think Elles de Graaf grabbed my atention for other reasons that day! :lol:
ROFL after that he kicked ass in Dortmund (Mayday) :D with interstate of lightning :lol:

That was an awesome Friday for sure. Two live broadcasts from two different countries, and two completely different sets too.

Pity he's not doing Mayday this year, but I've read that he is playing Nature One so we'll get a nice live broadcast of that in August. :)

Rob
28-04-11, 06:38 PM
Kiksu :mrgreen: pre party material for sure! :oops:

Zythus
28-04-11, 06:40 PM
Kickin off love this track so much :D

Rob
28-04-11, 06:40 PM
Yeah deffinitely good to have on your list of achievements for sure.

Can't remember 100% but I think Elles de Graaf grabbed my atention for other reasons that day! :lol:
ROFL after that he kicked ass in Dortmund (Mayday) :D with interstate of lightning :lol:

That was an awesome Friday for sure. Two live broadcasts from two different countries, and two completely different sets too.

Pity he's not doing Mayday this year, but I've read that he is playing Nature One so we'll get a nice live broadcast of that in August. :)
yeah i was quite destroyed after mayday broadcast due to the hangover from the day before :D but hey 2 broadcasts on 1 day, good times for sure! :P

Ricardod
28-04-11, 06:40 PM
@Ricardo
Jochen sets are quite bad i have to say, but hopefully you like it anyway i have been to leiden when markus played there on queensday 2 or 3 years ago, that was awesome, but i dont feel the need to go there for just armin free gig(ok peeps call me spoiled i dont care!)
Last year in Zwolle, jochen played a hell of a show, really amazing. His set on 500 was a big disappointment, but I still think that big rooms aren't good for 'our' guys. The smaller the crowd, the better the set for some dj's..

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:40 PM
Great memories of Ibiza '06 with the origianl Kiksu. K&A did a nice job updating it.

Rob
28-04-11, 06:42 PM
Great memories of Ibiza '06 with the origianl Kiksu. K&A did a nice job updating it.
Ibiza 06 had some sheer summer magic over it for sure! :mrgreen:

Daydreamer
28-04-11, 06:43 PM
Cape Town is nice, but nothing compared to Leon's older tracks. :)

topereq
28-04-11, 06:43 PM
decent track from Leon :mrgreen:

DoMarcikar
28-04-11, 06:45 PM
I'm so sad I missed teh first 30 minutes, beacuse I had to do homework. The tracklist looked so great then. Anyway, I'll hear it soon. :)

SndL
28-04-11, 06:46 PM
Cape Town is nice, but nothing compared to Leon's older tracks. :)

I love his Lunar Diamond track.Unfreakinbelivable choon!

KryEd
28-04-11, 06:47 PM
Leon Bolier \O/ ;)

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:47 PM
This would absolutely blow up a live audience though. Wouldn't be surprised to see it on the World Tour Singapore next week.

yehuda8925
28-04-11, 06:48 PM
MARKUS!! its poster boy from guv :) u made my boys a sik bday and now your coming to waterloo for mine!! i literaly got my bday wish haha..but anytime is sik wen u come..now if we bug you enough think well get a marathon set in guv? deffinitly nesecary and would be epic..

Daydreamer
28-04-11, 06:48 PM
Cape Town is nice, but nothing compared to Leon's older tracks. :)

I love his Lunar Diamond track.Unfreakinbelivable choon!
I actually ment tracks like Ocean Drive Boulevard and YE, but that one is nice too. :P

Rob
28-04-11, 06:49 PM
This would absolutely blow up a live audience though. Wouldn't be surprised to see it on the World Tour Singapore next week.
talking about the world tour episodes, Am still waiting for a worldtour in Amsterdam all the city compilation albums had a worldtour recording in recent years, only Amsterdam is missing :oops:

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:51 PM
This would absolutely blow up a live audience though. Wouldn't be surprised to see it on the World Tour Singapore next week.
talking about the world tour episodes, Am still waiting for a worldtour in Amsterdam all the city compilation albums had a worldtour recording in recent years, only Amsterdam is missing :oops:

I know. :( Such a major city and still hasn't been covered. They need to book him in a club / arena for a big solo / extended event, because he never even gets 2 hours at the festivals.

Zythus
28-04-11, 06:52 PM
I want Markus in Warsaw, capitol of Poland :D

Daydreamer
28-04-11, 06:52 PM
Is this Arty or something?

ElSandro - Merriment (Aaron Camz Remix) incoming :)

KryEd
28-04-11, 06:53 PM
Aaron Camz - Room to Breathe ;) ;)

fridaycoffee
28-04-11, 06:53 PM
damn missed the new Aerofoil :evil:

Daydreamer
28-04-11, 06:54 PM
Damn, Room To Breathe of course! :P Great track!! I hope it will be released on Prague '11 - The Full Versions pt.2 :D

Rob
28-04-11, 06:54 PM
This would absolutely blow up a live audience though. Wouldn't be surprised to see it on the World Tour Singapore next week.
talking about the world tour episodes, Am still waiting for a worldtour in Amsterdam all the city compilation albums had a worldtour recording in recent years, only Amsterdam is missing :oops:

I know. :( Such a major city and still hasn't been covered. They need to book him in a club / arena for a big solo / extended event, because he never even gets 2 hours at the festivals.
yeah the timetable stuff in holland is quite stupid i have to say the rather have 5-6-7 guys playing 90 minutes each then a warmup dj and then have a major dj bang it out the rest off the night, not even solo sets, yeah arjmin only thats the only solo you will get here, stupid event.

Rick Valentine
28-04-11, 06:55 PM
WOW what a breakdown and what a Baseline !!!!

SndL
28-04-11, 06:55 PM
Epic tune!! I hope it means the release is around the corner.June maybe...

ImpactPlayaz
28-04-11, 06:55 PM
Rounding off the first hour with a great track from Prague '11, Room to Breathe.

KoteQ
28-04-11, 06:55 PM
hi every one just tuned in

KoteQ
28-04-11, 06:56 PM
damn i missed new aerofoil :evil:

Rob
28-04-11, 06:58 PM
Time to go for me, enjoy the weekend people! :D I will have a blast for sure! see u guys next thursday for the worldtour recording from Singapore! :D

Rick Valentine
28-04-11, 06:58 PM
AMAZING first hour now lets see what the guest brings :D

Daydreamer
28-04-11, 06:58 PM
Time to go for me, enjoy the weekend people! :D I will have a blast for sure! see u guys next thursday for the worldtour recording from Singapore! :D
Later, have a great birthday! ;)

fridaycoffee
28-04-11, 06:59 PM
new remix ?

Daydreamer
28-04-11, 06:59 PM
30 minute break

topereq
28-04-11, 06:59 PM
love is darkness :geek:

Gab
28-04-11, 06:59 PM
Love is Darkness http://forum.trancetream.hu/images/smilies/icon_clap.gif

Rob
28-04-11, 07:00 PM
Time to go for me, enjoy the weekend people! :D I will have a blast for sure! see u guys next thursday for the worldtour recording from Singapore! :D
Later, have a great birthday! ;)
thanks Jamie! :mrgreen:

KoteQ
28-04-11, 07:01 PM
it sounds like pryda stuff

KryEd
28-04-11, 07:02 PM
i dont like this remix.. :|

Gab
28-04-11, 07:05 PM
Ummet Ozcan rmx is better

Ricardod
28-04-11, 07:06 PM
I'm off! Girlfriend is coming over! :D See ya gays next week! :)

KryEd
28-04-11, 07:09 PM
Ummet Ozcan rmx is better

yep ;) 8-)

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:10 PM
Here it is. :)

EddyAB
28-04-11, 07:11 PM
thoughts left unspokeeen

topereq
28-04-11, 07:14 PM
org > moonbeam > omnia :D ^

KryEd
28-04-11, 07:19 PM
org > moonbeam > omnia :D ^

here too ;)

Rick Valentine
28-04-11, 07:20 PM
yeahhhhhhhhhhhhhhhh Sandstone !!!!!!!

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:20 PM
Good old Sandstone. :)

KryEd
28-04-11, 07:21 PM
Sandstone \O/ 8-)

lol?!

topereq
28-04-11, 07:22 PM
mashup :? :?

Daydreamer
28-04-11, 07:23 PM
mashup :? :?
Nope, a very bad transition (in my opinion).

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:27 PM
Back to markus now pls :)

KoteQ
28-04-11, 07:28 PM
poor guestmix in my opinion

topereq
28-04-11, 07:28 PM
finally! MS is back !

Daydreamer
28-04-11, 07:28 PM
Back to markus now pls :)
Curious about this week's Global Selection Winner and I hope it's Kerosene. :D

KoteQ
28-04-11, 07:29 PM
rooootunda

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:30 PM
Out Monday kids, buy and support and all that good jazz. :D

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:30 PM
Out Monday kids, buy and support and all that good jazz. :D

A little rough but i like. ;)

iknowyoulike
28-04-11, 07:31 PM
:D Can't Wait!!

jdub889
28-04-11, 07:31 PM
yeah! this is my jam!

DoMarcikar
28-04-11, 07:32 PM
Really great one. Not so many people likes Rotunda, but for me It1s great. :) Fits my style perfect.

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:33 PM
Really great one. Not so many people likes Rotunda, but for me It1s great. :) Fits my style perfect.

Lol your style is coldharbour. ;)

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:35 PM
Sounds old school....what is this??

topereq
28-04-11, 07:35 PM
nice!!!!!!!! ID ?:D

Daydreamer
28-04-11, 07:36 PM
That sound... PHYNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:36 PM
Bow to the master Phynn!! :D

topereq
28-04-11, 07:36 PM
That sound... PHYNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hell yeah ! \o////////////////// he's back!

DoMarcikar
28-04-11, 07:37 PM
That sound... PHYNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hell yeah ! \o////////////////// he's back!

From driving tractor. :lol:

EddyAB
28-04-11, 07:37 PM
Average... :D

jdub889
28-04-11, 07:38 PM
nice call daydreamer :D

Daydreamer
28-04-11, 07:38 PM
Average... :D
Maybe because it's not signed to Coldharbour, I tweeted Phynn last week and he said he was busy with stuff for Coldharbour. :D

Beat Service - Charged?

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:42 PM
Average... :D

Beat Service - Charged?

BOMB ASS track. :D

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:43 PM
Massive energy. He's delivered another bomb here.

DoMarcikar
28-04-11, 07:43 PM
Insider is the real Beat Service track. In my opinion Outsider and Charged are nothing to Insider. I also like them anyway.

topereq
28-04-11, 07:45 PM
lifteeeeeeeeeeed

Daydreamer
28-04-11, 07:45 PM
Tenishia sound... :)

Do we finally have an official release date for the full versions of Do You Dream: The Remixes?

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:46 PM
Tenishia??

KryEd
28-04-11, 07:46 PM
Tenishia ;)

audioex3
28-04-11, 07:46 PM
haha i thought i was crazy...

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:50 PM
Always nice to have Angie's voice brightening up a GDJB episode. :)

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:50 PM
Nice. 8-) Gonna be a good month for Coldharbour. :)

DoMarcikar
28-04-11, 07:52 PM
Awesome remix by Tenishia. I really like it.

topereq
28-04-11, 07:52 PM
what is this choon : o : o

topereq
28-04-11, 07:53 PM
skytech ? ; o

KryEd
28-04-11, 07:54 PM
Ali Wilson :)

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:55 PM
Woww

DoMarcikar
28-04-11, 07:55 PM
We've had a We Come 1 (Remix) some months ago, or a year ago. Isn't it that?

KoteQ
28-04-11, 07:55 PM
nice remix :)

audioex3
28-04-11, 07:55 PM
i've heard this before...hmmm.. can't remember! But I like!

Daydreamer
28-04-11, 07:56 PM
We've had a We Come 1 (Remix) some months ago, or a year ago. Isn't it that?
Correct that was in the episode of 30 September, still curious about that one.

ImpactPlayaz
28-04-11, 07:56 PM
Have a nice weekend guys, see you next week for GDJB World Tour Singapore. :)

ohcrapitsnico
28-04-11, 07:57 PM
lata guys.

Rick Valentine
28-04-11, 07:57 PM
Amazing episode !!!!

jdub889
28-04-11, 07:58 PM
ali wilson's tekelec remixes always bring the funk :D

my vote this week goes to timmy and tommy!

topereq
28-04-11, 08:01 PM
great show !

my GS vote goes to new Phynn remix :)

see ya next week )

caesarinho
28-04-11, 09:30 PM
Unfortunately I haven't been able to listen to whole episode but looking at tracklist looks decent. :)

SndL
29-04-11, 08:46 PM
I'm pretty sure, that this is my favourite show this year, so far.Room to Breathe <3 !

Havana
03-05-11, 08:38 PM
That Timmy & Tommy track was gorgeous. Think it's a cover of something though.

Totally with you on that one! Superb track :D

Havana
03-05-11, 10:26 PM
LOL! That Fafaq track is a stormer too!! 8-)

Gullie78
07-05-11, 12:51 PM
OHH YeaH!! What a shining episode.. Can't wait
for the 'Summer Sessions 2011' :P

michal dybek
20-08-11, 07:11 AM
Well, this year so far there’s a lot of sick episodes, but sometimes You need just a trivial reason to say that ‘‘This one is absolutely brilliant. One of the best episode of this year so far!’’ I ‘m not a big fan of Omnia in spite of few massive productions and I describe this episode as a whole. There’s got to be something which cause that You are listening the same set countless times. I can’t strictly say it was place, event or just a simple impulse. What I know, that for me this Global DJ Broadcast episode is really special.

Huge tracks which I can listen all the time, like: ‘’Don’t Speak’’, ‘’Redeemer’’, ‘’Viola’’, ‘’Room to Breathe’’, ‘’Spirit’s Pulse’’, ‘’Surreal’’, ‘’Jet Packin’’’, ‘’Lifted’’ and ‘’We Come 1’’ with perfect groove and feeling are amazing. I just named just a some per cent of this brilliant, final product called ‘GDJB – 28 Apr 2011 with Omnia’.

Huge two hours. Ang huge, spontaneous joy from my side during listening again and again this set.